sunnuntai, 4. toukokuu 2008
Ranskassa
Unessani olin vanhempieni kanssa Ranskassa. Ajoimme autoa Pariisin liepeillä, mutta päätimme sitten lähteä hieman syrjemmälle. Ajoimme pitkään ja aloin jo huolestua, ettemme ehdi illaksi takaisin Pariisiin. Yhdessä tulimme kuitenkin siihen tulokseen, että voimme yhtä hyvin yöpyä jossain pienemmässäkin kaupungissa, että kyllä sieltä varmasti hotelli löytyy. Muistan katselleeni maisemia ajatellen, että eivätpä nuo paljoa poíkkea suomalaisesta maisemasta. Viimeisenä mieleeni jäi kun yritin italian ja englannin kielen pohjalta saada selville grillikioskin menuta.
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.