Viime yön unissa mun iästä karsiutu ainakin puolet pois...

Teini-iän idolini oli isossa varastohallissa etsimässä silinteriä ja sateenvarjoa tanssiesitystään varten. Sellaiset löytyikin ja hän esitteli niitä mulle kysyen onko ne hyvät. Sateenvarjo olikin yllättäin muuttunut isoksi, siis suhteettoman suureksi pitkäpiippuiseksi käsiaseeksi. Kerroin hänelle, että tuollainen suhteettoman suuri esine tekee hänestä pienen näköisen. Muodostuu optinen harha. Hän ei oikein ymmäryänyt mitä tarkoitin. Onneksi halliin oli tullut muitakin ihmisia, niiden joukossa veljeni, jonka otin malliksi. Annoin aseen hänelle ja selitin idolilleni, että pitkäkin ihminen näyttää pieneltä suhteettoman suuren esineen kanssa.


... ;D sen siitä saa kun tyttöjenillan paneelikeskustelu Antti Tuiskun ja Anskun suhteen laadusta venähtää pitkälle valojen sammuttamisen jälkeen.

Loikoilin sängyllä Mieheni kanssa ja puhuimme talojen rakennusvuosista. Mies siirtyi sängyn jalkopäähän ja huomasin hänen olevan Antti Tuisku. Ajattelin, että onpas mulla komee mies, että kyllä mun nyt kelpaa tuollaista katsella. Samalla ajattelin, että kirjoitelkoon lehdet mitä lystää Antista ja Anskusta minä tiedän mikä on totuus: hän on naimissa mun kanssa.